Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

сряда, 31 март 2010 г.

Бебетата на Сан Фермин


Новината на седмицата е, че се роди Айман!

Роди се той и не само той...Оказа, се, че в родилното имаше нещо като бейби бум и то в големи размери! Всички стаи пълни, цялото отделение, тъпкано до горе, дори се говореше, че се налагало да слагат допълнителни легла някъде и какви ли не други приготовления...

Мерседес беше много доволна от отношението, грижите, лекарите, сестрите и всичко, единственото от което не беше доволна беше това пренаселване...Една ражда, друга родила и се опитва да спи, трета се гърчи докато получи разкритие, други радостни роднини се възхищават на някое бебе...Претъпкано!

Според акушерката с която говорихме, това не е нормално състояние на отделението, а пряка последица от Сан Фермин...

Сан Фермин е най-големия празник на Памплона, Испания, и е на второ място в света след карнавала в Рио, следван от Октобер фест в Мюнхен.

Туристите по тези дни надвишават в пъти коренното население, хотелите преливат, частните къщи се превръщат в хотели, пейките се превръщат в легла, градинките също...Града е тъпкан от хора и всичко живо се весели ден и нощ без прекъсване седем дена и седем нощи...

Девет месеца след това, родилното в Памплона е в състоянието в което описах :) Казват, че в други градове също има повишено окупиране защото и туристите си отнасят по някой „подарък”, но тукашното е най-засегнато...

До такава степен, че когато отидохме с майка ми и Хосе на следващия ден до спешното, защото трябваше да ми правят ехография на мен (всичко е на ред!), на излизане, срещнахме един племенник на Хосе, който каза, че жена му е родила току що. Тичахме до цветарския магазин до болницата, хайде да видим това бебе, после това на Мерседес, тъкмо си тръгвахме срещнахме една приятелка на майка, и нейната племенница раждала...:)

Едно е ясно, цветарския магазин до болницата е много доволен от Сан Фермин!

Слава богу, че нашето бебе не е плод на някой такъв празник и силно се надявам когато аз раждам, да няма такъм бум...

Същата нощ Бетриз сънувала цяла нощ кошмари и като се събуди нервна ми разказва, как сънувала, че раждам в такива условия и тя се карала със всичко живо и накрая ме взела и ме откарала отсреща, в частната клиника...
Това за мен беще по-голям кошмар от това да родя на улицата и я накарах да ми обещае, че никога, НИКОГА няма да ме откара там!!!!

Въпросната частна клиника е на Opus Dei (La obra de dios) , религиозна секта, за която най-вероятно знаете от филма шифърът Да Винчи...Да, условията там са супер луксозни, веднъж посетихме един човек който се лекуваше там и... не съм виждала Шератон, но най-вероятно има в какво да завиди...Както и да е, никога не възнамерявам да влизам там, да не говорим, че със сигурност биха ни вписали в книгата на Гинес най-малко : "Първите лесбийки родили в клиниката на Опус"....Ужас, добре, че е само сън!!!

Като когато аз сънувах, че Беатриз ме е излъгала и ме е замъкнала да се женим в една църква...Тия кошмари се помнят за цял живот!

Както и да е, Айман си е вече в къщи, котките се доближават и го подушват отдалече, Линда, кучето, се върти около него по цял ден . Когато отидохме да ги видим у тях, ни казаха от вратата да обърнем много внимание на Линда специално, за да не почувства завист към детето, че това било много важно в тия първи дни.

Освен това, Линда е смес между доберман и немска овчарка и тежи 45 кила, опасно е да се чувства пренебрегната...Макар, че и такава запетайка като нашата Патра би могла да бъде опасна ако я пренебрегнем заради бебето!

Важен урок, куче, че и котка ако е свикнала на много внимание, никога да не се чувства пренебрегната заради идването на детето. Всички промени които биха се направили в един дом заради идването на дете, като например да се изведе кучето ако спи в стаята, която ще е на детето на друго място, или да се забранява нещо което преди е било позволявано...всички промени трябва да се правят предварително за да не ги свързва кучето с идването на детето!

Какво ми се случи, денят когато отидох да видя Айман за пръв път :)))

Първо изведох Патра и понеже понякога намирам четирилистни детелини с голяма лекота, реших да погледна в ливадата и си казах, че ако намеря една, ще я нося на Айман...Ами намерих един куп! Много, цял букет. Сериозно! Голям букет четирилистни детелинки и разбира се ги занесох всичките на малкия герой. Мерседес се разтопи, не беше виждала толкова четирилистни детелини в целия живот, казано честно аз също. Почувствах се като добрата кръстница или орисница от приказките, защото съм убедена след това нещо, че това дете, ще бъде голям късметлия!

2 коментара:

  1. Страхотно мило! Дано и Айман и вашето бебе да са най-големите късметлийчета!

    ОтговорИзтриване
  2. Дано всички деца да имат късмет и радостен живот! Благодаря ти Дениа :)

    ОтговорИзтриване