Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

сряда, 24 март 2010 г.

бебето :)

Най-сетне качих видеото на бебето в you tube , но пак не намирам начин да го кача тук....
Можете да го видите тук: http://www.youtube.com/watch?v=G_oBjtDD6ZM&feature=player_embedded
До сега нямах време, тичане работа, подготовка за изпита...Изкарах го между другото, сега започвам практиката :)
Всеки момент сме в очакване на появяването на бял свят на Айман, бъдещото другарче на нашето бейби.
Термина на Мерседес беше за четвъртък, но този мързелан няма желание да се появи още на бял свят. Майка му казва, че последните седмици спи много зле и много и тежи вече...
Аз съм доста по-добре вече, поне за сега пу-пу! Попреминаха световъртежите и гаденията, сега като цяло съм ок. Пак от време на време ми се завива свят, но то е когато съм някъде където има много хора и миризми, иначе като цяло съм добре.
Другото е, че започвам все повече да се разширявам и започнах сериозна офанзива за борба със стрийте.
Много важно е да се ползва адекватен крем, не само хидратиращ а и специален за стрий и стягане на кожата. Всеки който чуя да говори за това рекламира един съвсем обикновен крем против стрий с марка на Меркадона- верига супермаркети. В Навара и Паис Баско няма меркадона заради конкуренцията с местния Ероски, та трябваше да поръчам голямо количество , което ще ми донесат от друга провинция. За сега ползвам крем на Нивеа, също казват, че е добър, но ако някой някъде има достъп до кремовете на Меркадона , е добре да ползва тях за тия цели. Нямам интерес да рекламирам никой, само повтарям това което ми казва всичко живо, а именно, че кремовете на тази верига супермаркети, които са сравнително евтини и се считат за обикновени, са многократно по-добри от тези на много скъпи марки.
Другото относно крема е да се ползва добре, т.е не както аз си мислех в началото, да си мажа само корема...А трябва да се маже всичко, и много специално горната част на ръцете, шията, гърдите, бедрата, корема, ханша, задника...Трябва да се прави сутрин и вечер, с леки масажни движения и обилно количество крем. Някои ползват специален стягащ крем за гърдите, но Мерседес каза да ползвам същия, тя няма до сега и една стрия! Смята да ползва крема до възвръщане на нормалните форми, мисля да правя същото и аз.
Другата добра грижа която смятам да полагам за себе си е движението. От както съм по-добре, се движа много повече, ходя, плувам...Най-важното, не съм вечно уморена и отпусната, и ако продължавам така, ще съм в състояние да се поддържам сравнително добре...

4 коментара:

  1. Я виж ти, това бебе не се спира! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Поздрави от 37 седмица :)!

    Имам една лоша и две добри новини за теб:

    лошата - нито един крем не гарантира предпазването от стрии, ако ще и не само да се мажеш по три пъти на ден, ами и да го ядеш

    добрата - ако си над 30, вероятността да ти се проявят стрии е по-малка от колкото ако си под 30

    и другата добра - има смисъл да се грижиш за кожата си редовно, защото и природата е на наша страна - под въздействието на хормоните допълнително ще се омекоти, ще стане прекрасна. Това ми е голяма радост в 37 седмица, когато се чувствам като тюлен :)

    ОтговорИзтриване
  3. Остава надеждата, че съм над 30 (32 вече) и не се появят стрии. Но и кремовете трябва да помагат, поне моята приятелка за която говоря в поста, няма нито една в спедствие на ползването на този крем, други познати също, нямат и следа. Е, тя също е над 30 така, че и твоята теория може да е добра :)
    Ами дръж се малко ти остава, скоро ще имаш наградата за всичкото това неудобство :))) докато мойто тепърва предстои...

    ОтговорИзтриване