Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

петък, 26 март 2010 г.

Дрехи Пре-мама


От известно време имам все повече проблеми да се напъхам в дрехите ми и понеже се усетих, че напоследък ходя предимно с анцузи, реших, че е дошъл момента да направя нещо по въпроса.

Вчера разгледах един два магазина за бременни и в някои ми се изправи косицата, цените не са от най-ниските да кажем...

Днес отидохме в Киаби, голям магазин за дрехи, тип супермаркет, т.е има от всичко по много, цените са добри, а по време на оферти дори много ниски и качеството е доста добро. За пример, един панталон за бременна ми излиза по около 27-29 евро, в магазините които разглеждах вчера , средната цена беше 50-55...С парите с които там бих си купила два, максимум три чифта панталони и три-четири блузки, в Киаби си купих дрехи с които мисля да изкарам цялата бременност, два панталона, два-три чифта дънки (много ме кефи как стоят и не стягат изобщо!) , блузки с къс и дълъг ръкав...И най-важното, по качество не се различават изобщо!

Друго предимство на тези магазини е, че ти правят карта с точки, където колкото повече купуваш, толкова повече намаление имаш следващия път(консумизъм нали?), освен това имат и така наречената „сметка бебе”. В момента в който разбираш, че си бременна можеш да си направиш сметка бебе и до една година и половина след като се роди детето ти получаваш много по-големи намаления в сектора за бебешки дрешки и дрехи за бременни плюс подаръци за рожден ден и т.н.

Направихме сметката на нашето бебе. За целта ни попитаха за датата в която се очаква да се роди и името на бебето, пак предполагаемо, защото не винаги се знае със сигурност пола. Когато ни попитаха за името, ни е и двете с жена ми казахме едновременно и в глас „Беатриз”

После се спогледахме и- „ама от къде сме сигурни, че е Беатриз а не Велик?”....

Не знам защо, но имаме вътрешно усещане и двете. А и не само двете, повечето хора ни казват, че е момиче:

-Защото е пъргаво и подвижно, а се предполага, че момчетата се развиват малко по-бавно (това не са феминистки теории а думи на лекари!Освен това Лаиз например, е убеден, че момичетата са по-умни от момчетата и проговарят по-бързо и по-добре)

-Други казват, че съм се разхубавила и по това предполагат така.

-Трети са имали вече пророчески сънища...

-Четвърти просто си мислят, че е момиче и вече като ми говорят на корема , го правят в женски род :)))))

Та да видим дали няма да се наложи да се пренастройваме и да променяме името в сметката бебе ...

Както и да е, сега съм запасена и вече няма да ми личи от километри, че съм българка, няма да ходя само с анцузи ;)

Единственото важно нещо което още ми липства е възглавницата за бременни и кърмене.
Днес я поръчах, ще пристигне другата седмица и дано не се бави, че...
Много ми е нужна, спя зле, а тя се ползва за добра поза при спане предимно. Проблема ми е, че аз по принцип спя по корем, а сега не мога а и не трябва! Та не мога да ис намеря място, въртя се по цяла нощ...
Много разчитам да ми помогне тази прехвалена, почти чудотворна възглавница...

Няма коментари:

Публикуване на коментар