Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

вторник, 16 март 2010 г.

Ехография в дванайста седмица

Видяхме бебето :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) И ни оставиха да снимаме с камерата, направихме малко видео. Не е с много добро качество, но горе-долу се вижда как мърда и скача безспирно :)
Опитах се да кача видеото във феисбук но не можах, и тук не мога. За сега се отчаях, по-късно ще опитам пак.
Видеото си струва, поне за нас , вече го гледахме няколко пъти на големия телевизор, там се вижда по-добре как се движи :)))
Скача, маха с ръчички, върти се...Завъртя се като към нас и махаше с ръчички все едно поздравява :))) Разтопихме се и ние и докторката и сестрата :)))
Веднага ми стана ясно защо ме боли така корема, с това скачане щеше да е чудно ако нищо не усещах! Не, че му усещам движенията, но явно това скачане ми размърдва всичко от вътре, защото боли корем непрекъснато и като при мензис, подобна болка.
Но нека! Нека ме боли, това ще означава, че мърда :)))))
Днес беше прословутата ехография която мери гънката на главата и в някой случай се засичат някакви малформации. Бях доста уплашена, хората ти разказват...
Каза ни, че всичко изгелжда нормално, че раната е зарастнала, сега риска от аборт е намалял също. За всеки случай се записахме за нови кръвни проби, но за сега всичко изглежда нормално.
Сега е 13,3 см и се предполага, че около 40 грама.
Не се видя някакъв израстък, което ми дава надежда че може да е момиче :)))) То пак не се знае де, все още може да е момче, но според това което четох по форумите, момчетата се виждат още в дванайстата седмица, а ако ти кажат, че не се вижда нищо, шанса да е момиче е доста голям :)
Не, че не искаме момче, но някак си се настроих за момиченце и... :)))
Но разбира се ако е момче пак ще го обичаме.
При всеки случай, след тея скоци които видяхме, е ясно, че това дете няма да е от кротките и няма да седи много мирно, най-вероятно ще ни разказва играта и ще ни кара да тичаме насам натам без спир :))
Иначе вече все повече приятели ни казват, че ще ни дадът това или онова. Едни ще ни дадът количка, други креватче...Не, че не можем да си купим, можем, и още повече с тая радост около бебето бихме купили всичко което видим, но е добре да се рециклира а и тези неща се ползват едва няколко месеца. Например кошчето за новородено максимум до 5-ти месец и е много. Зимната количка и седалката от 0 до 3 месеца за кола, също , хамака също и така куп неща, да не говорим, че заемат много място и на всеки му е нужно да ги разкара когато не му трябват вече.
Иначе ме скастриха днес, качила съм три кила...макар, че е 3-ти месец а се очаква да кача по кило на месец, би трябвал да качвам повече в последните месеци...Истината е, че напоследък ми се гади от всичко с изключение на картофи а ла брава и щоколад....
Но не! Трябва да ям добре и смятам да се стегна, особено когато спре да ми се гади от всичко останало...
Иначе вече ходя на плуване. Не, че правя големи кросове, но плувам доста макар, че без да се уморявам , т.е като се уморя отивам в джакузито и после обратно. Може да не отслабна от това плуване, но се чувствам добре. Да се мушна в бълбукащата топла вода, за мен е като премия след дългия ден и студа по улиците. Иначе ми казаха и с това да внимавам, истината е, че като седя много там, ми става лощо, но сменям с басейна и става супер.
Другото е, че вече имам дата за изпит по теория, за кормуването и сега се движа доста сносно...Абе имам надежди тоя път, и освен това тая щкола е много по-добра от предната дето се записвах и не продължих. Тука има шанс да взема книжка , да видим :)
Беатриз каза, че детето за това вдигаше ръчички през цялото време, можеи то да се учи да шофира заедно с мен ;)

2 коментара:

  1. Пробвала ли да си да качиш видеото в YouTube?

    Радвам се, че бебето се развива добре. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Не, защото трябва да се регистрирам ала бала... за сега ще пробвам пак в феиса днес ако не стане ще видим :)

    ОтговорИзтриване