Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

четвъртък, 1 април 2010 г.

"Кой е бащата? "

Предполагам, че трябва да се ментализирам, че за напред често ще чувам тоя въпрос...Но още не съм си изградила защитна система, и все още всеки път като го чуя тоя въпрос се изприщвам и по задника...

По необясними, или може би по съвсем обясними причини, тоя въпрос съм го чувала само от чужденци. Т.е. чужденци тук, като българи/ки, руснаци/кини, китайци/ки, латино и т.н. Още не съм срещнала испанец или испанка да ми зададе такъв идиотски въпрос...

Идиотски, защото трябва да си пълен идиот, ша ма прощавате, за да зададеш такъв въпрос на някой, за който знаеш много добре каква му е ориентацията, кой му е партньора и т.н...

Вчера например отидохме с братовчед ми на кафе в една сладкарница където работят предимно българки, с които сме в доста добри отношения, познават жена ми, били са ми клиентки, ние сме им били клиентки, говорили сме си...абе знаят много добре за ситуацията ни! Заговорихме се с едната и попита как сме в новото жилище дали сме добре и т.н и аз и казах, че да и , че чакаме бебе ...тя ме погледна стъписана и изръси вечния въпрос : „Кой е бащата?” ...

Аз запазих спокойствие и и отговорих, че няма баща, че това дете има две майки. Тя продължи да ме гледа опулено и : „Ама как така, да не го направихте ин витро?”....

Не ми се навлизаше в обяснения, какво е ин витрото и какво инсеминация, освен това си дадох сметка, че няма и да разбере...реших да не се хабя и казах „Да ин витро го направихме”... Тя се успокой, пожела късмет и си дадох сметка, че действително е доброжелателна, просто не и го побира мозъчето, не е нищо друго.

Сега, аз вече реших, че иронията и шегата са най-добрия начин да се отговаря на такива въпроси! Следващия път като ми зададат такъв въпрос, вместо за се изприщвам, ще го обърна на шега и ще кажа нещо от рода на :

а) Беатриз е бащата, помъчихме се доста но свърши добра работа...

б) бащата е неизвестен, напих се една вечер и се изчуках с шеснайсе за по-сигурно , че ще забременея, обаче сега не знам кой е..

в)....не се сещам в момента но ще измисля нещо цветущо...
Или
г)за най-лесно да казвам директно "ин витро" го направихме та да не се чудят хорицата....Ми да, щото и да кажа инсеминация, трябва пък да обяснявам какво е инсеминация...
Приема се гласуване за отговорите а,б,в или г :)))

13 коментара:

  1. Г, определено. В останалите случаи може и да не разберат, че се шегуваш, понеже някои от майтапите (поне отчасти) затвърждават вече изградени стереотипи спрямо гей хората -- води безразборен полов живот, едната задължително играе ролята на мъж във връзката и прочее.

    ОтговорИзтриване
  2. Г.
    Разбирам раздразнението ти, но съм склонна да вярвам, че хората наистина не знаят и интереса им не е злонамерен. По-добре да те питат директно, с детски наивинитет, отколкото да кимат многоразбиращо и да плетат теории зад гърба ти.
    Освен това, не забравяй, че хормоните те правят нетърпелива в момента, това смея да ти го кажа само защото и аз съм така :)

    ОтговорИзтриване
  3. Така е, по-нервна съм от обикновено и това е очевидно... Но този въпрос ме изкарва от равновесие винаги, дори да знам, че хората са добронамерени.
    Прави сте, и аз си мисля, е Г е най-подходящия отговор, излизаш от положение и не оставяш фантазията на хората да работи

    ОтговорИзтриване
  4. Аз пък ти казвам "А" :D В края на краищата не е лъжа, вие с Беатриз ще бъдете на детето ви и майка и баща, така че...
    Между другото нормално е да питат кой е бащата, този въпрос се задава по инерция, не си го слагай много на сърце. По-добре си изгради навика да отговаряш на този въпрос като на всеки друг обикновен, като по-нататък прехвърлиш опита си и на детето тъй като и на него ще му се налага да отговаря на подобни въпроси.

    ОтговорИзтриване
  5. Естествено, че ще бъдем родителите на нашето дете, но бъдейки жени, ще бъдем и двете майки! Това за Беатриз като баща би трябвало да е шега, лошото е, че някой наистина ще го изтълкува като, че си делиме ролите на мъж и жена, което не само , че не е вярно я и е по-голям проблем за мен от това да обяснявам на дълго и широко как е направено детето...
    Иначе си права, че трябва да свикна с тия въпроси и даже и детето ще трябва да свикне с тях за жалост...Ами да се надяваме, че с времето ще стана и по-споойна от сега и ще ми е по-лесно да лавирам...

    ОтговорИзтриване
  6. Възможно е да си пускала публикация относно инсеминацията - какво е това чудо, но аз да съм го пропуснала, но ако не си, може би е подходящ момент да разкриеш значението на думата, та поне с чисто сърце да кажеш "иди виж в блога, всичко съм описала". ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Ай, ами пускала съм да, описала съм целия процес от самото начало. Иначе не е никакво чудо, а чисто и росто изкъствено осеменяване. Ин витрото е много по-сложен процес, но не това беше идеята...Освен това не всички четат блога за да ги пращам тук

    ОтговорИзтриване
  8. Хм, ясно.
    А би ли имала против ако от Феминисткия блог линкнем към самата тема, защото според мен колкото повече хора се образоват по темата, толкова по-добре?

    ОтговорИзтриване
  9. Не разбира се, напротив, ще ти бъда задължена!Ако имах против да го четат хората изобщо нямаше да пиша нищо. Да не говорим за феминистки блог, аз себе си считам за такава, следователно и блога. Друг е въпроса, че този блог не е много претенциозен така да го наречем и функциите му са по-скоро на нещо като личен дневник...Но ако ти прецениш, че е добре да сложиш линк, аз само ще се радвам!

    ОтговорИзтриване
  10. :D :D на мен ми харесва "б" (в кръга на шегата). А иначе и аз смятам,че хората не са злонамерени,просто...по инерция,не сме свикнали..и аз самата нямам познати gay двойки (за жалост :))) Всичко хубаво желая.Бъдете живи и здрави ! Чета с удоволствие блог-а :))

    ОтговорИзтриване
  11. :D :D на мен ми харесва "б" (в кръга на шегата). А иначе и аз смятам,че хората не са злонамерени,просто...по инерция,не сме свикнали..и аз самата нямам познати gay двойки (за жалост :))) Всичко хубаво желая.Бъдете живи и здрави ! Чета с удоволствие блог-а :))

    ОтговорИзтриване