Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

четвъртък, 14 януари 2010 г.

Бременна съм :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


От третия опит :)) Тъкмо бях започнала да се отчайвам, и дори се записахме за осиновяване....Ох не мога да повярвам, това е супер!!! Свърши се с мъченията и хормоните...

Този път беше различно, всичко беше различно от предните опити...

Първо имахме два големи фоликула, предния път само един, а първия път три но много по-малки и недоразвити. Лаиз каза, че този път фоликулите са перфектни и двата , че никога не ми ги е виждал толкова добри...

Инсеминацията я направи доктор Езкурра, Лаиз пак беше на конференция, и слава бого! Предния път когато беше Лаиз едва не умрях от болки, докато сега с Езкурра, не боля и една четвърт от предния...И най-важното е, че има резултат!!!

Около една седмица след инсеминацията, започнах да чувствам болки като, че ми идва мензис и изпаднах в депресия, бях убедена, че ще ми дойде! Обадих се на жена ми, дойде тичайки в работата ми и двете дружно се скъсахме да ревем целия следобед... бяхме за снимка, сега ми е смешно колко сме били трагични! Аз де, защото аз я подведох нея, но бях толкова убедена, че ми идва мензис, че нямаше накъде повече!

На другия ден не ми дойде, нито на следващия и така цялата седмица, а болките и усещането си продължаваше, и продължава...

Разтърсих се в интернет, за симптомите при бременност и за първите седмици даваха същите симптоми като при мензис, дори и кървене...Аз не съм кървяла до сега...Не смеех да се обнадеждавам, и жена ми, ми каза да не и казвам нищо по въпроса защото после разочарованията и идват зле и аз също не смеех да говоря... Болките, усещането, подуването на гърдите...Всичко е същото като при цикъл, само може би гърдите са по-подути...Аз никога не съм била така надарена в това отношение, но напоследък се чувствам като, че нося две бомби които ще експлодират всеки момент и ако така продължава ще и взема първенството на сестра ми ;)

Прекарах цялата седмица в гледане на гърдите и в тичане до банята през пет минути, непрекъснато имах усещането, че ми идва..

Теста трябваше да го направя на теория в неделя, най-рано събота но реших да рискувам, това неведение ме побъркваше...

Ще се окаже вярно, че донора има значение...Друга двойка ми каза, че те също са успели на третия път и след като сменили донора. И аз реших да пробвам. Казах на Лаиз , че искам друг донор, и че единствено искам да е висок и слаб а останалото не ме интересува. Когато отидохме за инсеминация, сестрата ни каза, че са ни пратили друг донор със същите характеристики, но тя ни препоръчва да ползваме друга мостра, на един донор, който са ползвали два пъти и двата пъти е дал резултат веднага, и има мостра останала. Единствената разлика е, че този има тъмна коса и очи, а другия беше рус. Не ни притеснява да е с тъмна коса така, че се съгласихме и ето :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ох, сега жена ми ми се кара да не се радвам прекалено и да не казвам на всичко живо, защото тези неща са сигурни след третия месец... сега пък ме стегна страха за гърлото...Но не мога да не се радвам! Знам, че всичко ще бъде добре, защото вече го заслужаваме! Мисля, че страдахме достатъчно и сега вече е ред да ни се случват хубави неща!

На 21-ви имаме среща със социален работник да говорим за осиновяването...Мисля да отидем, това, че съм бременна(аи, как звучи :))))) ), nе означава, че няма да осиновим. Ако имаме едно бебе може второто да го осиновим, вече ако ни дойдат повече ще се откажем, но за сега продължаваме напред и на този фланг.

Моля ви се, стискайте палци!

10 коментара:

  1. Strahotni novini, chestito, Viki i Bea!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Това е чудесна новина, много ти стискам палци всичко да е наред и да ви се роди чудесно бебче :))

    ОтговорИзтриване
  3. Сестрицееееееееее, ще ставам леля! Радвам се страшно и за вас, радвам се и за себе си! Ще и организирам най-страхотното посрещане!!!! Това е адски вълнуващ момент! Радвам се повече, от колкото когато аз забременях.. Тогава не го осъзнавах, а сегааааааааа:-)) Аз съм най-щастливата жена на светаааа!!! Тук само да ме видите, сама си танцуваам и ще ми се пръсне сърцето от радост!!!ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!! Дай Боже всеки му!

    ОтговорИзтриване
  4. Много бързаш, не се знае дали е Велик или Беатриз...Но се радвам, че си така ентусиазирана с лелинството :))) Аз когато ставах леля беше страхотно така, че си представям :)))))))))))))
    Благодаря момичета! Всичко добро и на вас :))))
    не мога да спра да се усмихвам :))))))))))))))))

    ОтговорИзтриване
  5. Е, най-после! :)

    Досега се въздържах да коментирам, но сега не мога да не ви поздравя! Стискам палци всичко да мине благополучно!

    ОтговорИзтриване
  6. Моите поздравления също! Това е чудесно! :) Продължавам да стискам палци и за по-нататък! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря момичета! Много благодаря!
    Дарина, няма нужда толкова да се въздържаш, когато имаш желание винаги можеш да пишеш, и всички, нали това е мисъла на блога, все пак да го четат и коментират и други хора освен мен... Благодаря ви за което!

    ОтговорИзтриване
  8. Айде, честито :)! От сега нататък само спокойствие ти желая :)

    ОтговорИзтриване
  9. ей, честито! : )))
    всеки път като чета блога ти, ми избиват сълзи от радост..

    ОтговорИзтриване
  10. Много благодаря момичета!!! Радвам се , че блога ми ви радва :) Дано за напред също да е така! Целувки на всички, благодаря!

    ОтговорИзтриване