Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

вторник, 15 декември 2009 г.

Поръчка за подарък

От инсеминацията минаха вече четири дена , и аз още съм като премазана.

Тази инсеминация нямаше нищо общо с предната! Прави я Лаиз и се вижда, че искаше да се постарае...

Предния път ме заболя малко , но до там. Спомням си, че поставиха семето в началото на шийката на матката.

Сега Лаиз реши да го постави вътре в самата матка... Боля ме много повече, беше ужасно...само благодарение на нежността на Беатриз не виках и не се дърпах. Защото моята мила ме прегръщаше и успокояваше.

Освен това надеждата е по-голяма така... Все още ме боли на моменти, не е като за умиране, но срязва и напомня непрекъснато надеждата която не трябва да оставям да ме завземе...

Целия ден след това лежах в къщи и се оставих да ме глезят като никога. Определено нямах сили за друго.

Този път и Беатриз е различна. Тя преди беше много сдържана. Непрекъснато ми казваше да не се настройвам и , че е по-вероятно да не стане нищо. Сега е много по-оптимистично настроена. Много по-нежна с мен, постоянно ме пази, сервира, тича да усилва парното от момента в които влизам в къщи и така без край...

Каза, че има добро предчувствие, много по-добро от предния път.

Тя понякога има силно развито шесто чувство и емпатия, не веднъж ме е изненадвала обаждайки ми се и питайки какво ми е, без да знае, или без да има как да знае дали нещо ми има и точно когато наистина съм била зле. Веднъж когато бях в България, на над 3000км и точно когато имах емоционална криза тя ми се обади и каза, че усеща, че нещо ми има...Понякога сме се шегували, че има нещо вещерско в нея. Дали сега също усещането и е правилно? Иска ми се да вярвам, че да...

Освен това, резултата ще стане ясен точно по коледа , представям си какъв страхотен подарък ще бъде за двете ни ако се окаже, че имаме бебе :)))))

Би бил един страхотен завършек на една страхотна година. Цялата година беше много добра ако сега и това се случи....Ще трябва да си татуираме числото 2009 .

Дано!

Няма коментари:

Публикуване на коментар