Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

вторник, 8 декември 2009 г.

Хормони, нерви , топли вълни...

Втора седмица съм с новото лечение и вече не знам до кога ще издържа. Натъпкана съм с хормони и какво ли не. Нервна съм и рева за щяло и нещяло, имам топли вълни и всякакъв тип изблици на добри и лоши настроения...

Вчера бяхме на обяд у едни приятели и едва не умрях в един момент когато ме връхлетя страшна топла вълна. Вярно, че бях пила вино и те имаха много силно парно, но на никой друг не му стана така докато аз трябваше да ходя да се мокря, да излизам на терасата по къс ръкав и т.н. а жена ми беше в шок и искаше да ме кара в бърза помощ...След това Лаиз ми намали дозата на едните лекарства но другите от които ми се вие свят, каза да ги продължавам без промяна и да търпя.

Това и правя- търпя си...

От известно време насам Лаиз ми обръща страшно много внимание, даже прекалено, започвам да се притеснявам...Ако преди правех ехографии през два дена, сега са през ден, дори в неделя след обяд ми прави ехография и на другия ден сутринта още една...В неделя, отвори клиниката за да ме преглежда мене...Притеснително що се отнася за моето състояние, защото си представям , че за да прави това може да има сериозен проблем...

От друга страна си мисля какво трябва да стане за да направи такъв жест някои български лекар. Представете си някой уважаван, известен лекар, със собствена клиника и добро име, да отваря в неделя след обяд за да види една пациентка и без да е въпрос на живот и смърт...Казано честно не го виждам.

От това което съм видяла до сега, хората тук, по принцип , са много по работливи (знам легендите за мързеливите испанци но не е вярно, а и аз съм в Навара. Освен това, кой го казва? Българите сме от най-мързеливите или по-точно от най-големите кръшкачи) първо, и второ много по-жертвоготовни и човечни от колкото нас. Това важи за всички сфери и нива, и за лекарското съсловие също.

Иначе да, ставя ясно, че няма да е много лесно да забременея, ако стане изобщо. Изглежда, че единия яйчник не ми функционира много добре, до сега две стимулации и не се вижда да е произвел никакъв фоликул, докато другия е „микрокистико” и Лаиз казва, че не може много да се третира защото може изведнъж да произведе 18 фоликула. От друга страна подчерта, че не се знае изобщо дали вътре във фоликулите има яйцеклетки... Направи ми нови кръвни проби за да се увери, че всичко върви добре и мога да произвеждам яйцеклетки, утре ще ми каже резултат въпреки, че също без 100% гаранция.

С риск блога да заприлича а място където всеки път се изреждат предимствата на лесбийството, не мога да не отбележа още едно такова предимство. Ето сега ако се окаже, че не произвеждам свестни яйцеклетки, ще имам огромното предимство в това, че имам жена, която може да ми даде яйцеклетка :)
Останалите хора нямат този двоен шанс който имаме ние в случая.

Сега имаме един фоликул в сравнително добро състояние и един по-малък който не се знае дали ще се развие. Миналия път бяха три в добро състояние и не стана нищо... та не си правя никакви илюзии.

Още повече ако се потвърдят съмненията на доктора...Парадоксално, сега съм много по-спокойна. Знам, че ще опитаме сега и максимум още един път ако резултатите от кръвните проби са добри и ако не стане и третия път директно минаваме на ин-витро и това е.

4 коментара:

  1. Да, наистина твърде често започна да изброяваш предимствата на лесбийството пред хетеровръзките, но в крайна сметка това си е твоят блог и можеш да пишеш каквото ти душа иска :) Все пак съвсем между другото ми се ще да вметна, че въпреки че съм в хетеро връзка и живея 3 години вече с мъж, той чисти по-често от мен, готвя само когато имам настроение /в противен случай или готви той или хапваме навън/, от мен не се очаква нито да му нося чехлите, нито да му сервирам като слугиня. Тоя тип мъже 'тирани' според мен са останали вече някъде назад във времето. Не знам,може и да греша,но сред многобройните ми познати и приятели няма нито един такъв - всички са адски внимателни и нежни с половинката си и я считат за партньор,а не за удобна безплатна прислужница.
    Човек трябва да се радва на типа ЧОВЕК който е попаднал, а не на това дали този човек е жена или мъж :)

    Успех,Вики, във всичко!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много се радвам за теб и за твоите познати които имат свестни мъже! Дано все повече се чуват такива истории! Ще бъда много щастлива ако се окаже, че моите впечатления от мъжете са с изтекъл срок на годност и хетеросексуалните жени също могат вече да са свободни, и да живеят в равенство с партнйорите си , честно :)
    Благодаря ти за пожеланията :)

    ОтговорИзтриване
  3. От това което прочетох по горе ми стана ясно само едно явно, че не си посещавала клиника по стерилитет в България ,защото ако беше щеше да си наясно че вапреки това че много неща не са н и наред в момента в даржавата то едно нещо със сигорност работи както трябва и това са точно тези клиники както и фонда за асистирана репродукция.Аз посещавам една такава клиника в Българияв ВАРНА казва се ОЛИМЕД екипът на доктор Монастирска е страхотен всички са страхотни професионалисти и работят с цялото си сърце не само в събота и неделя ами и по празниците това го казвам от собствен опит защото не било ден да отида и да не са всички там посрещаики ме на вратата усмихнати и позитивни винаги Благодарна съм на тези лекари и акушерки за топлите думи и милите жестове на внимание , а сега даже се оказва че трансферът ще ми бъде на 24.05 така че ако обичаш не пиши глупости без да си запозната това важи за почти всички клиники у нас сигърна съм защото съм говорила с много момичета в форумите за почти всички клиники .Успех в начинанията и недеи да спираш да си БЪЛГАРКА

    ОтговорИзтриване
  4. Права си, че не съм посещавала всички клиники в България, никога не съм твърдяла противното! Имах контакт с прехвалена клиника и доктори от София, дори само по телефона и маил, и успяха да ме разочароват много...Много се радвам, че не всички са такива и си мислят за пациентите! Силно се надявам, и тези горните да са се променили, защото в момента третират две приятелки и пак следейки начина им на действие ми е много съмнително всичко...За пример само ще ти дам, че я инсеминират два поредни пъти бе стимулация...Абе нямам думи, както и да е, дано имат късмет и те и на теб също стискам палци! Дано всички си имаме така желаните бебета в крайна сметка!
    Що се отнася до българка или не...Българка съм разбира се, защо мислиш, че иначе бих се занимавала да правя дори този блог най-малкото?И много други усилия нямаше да ги хвърлям ако не ми пукаше за България и хората. Това добре, но ако за да съм българка трябва да си затварям очите...Защото добре, ти явно си имала късмет да попаднеш на свястна клиника , но това с което се срещнах аз преди да започна действия тук, хич не може да се нарече уважително отношение. Поне след като им казах, че търся и други мнения...тогава спраха дори да си превеждат писмата на кирилица , ако кратките груби отговори могат да се нарекат писма...и други такива, които предпочитам да не си спомням. Всичко това ми напомни за пореден път всичките пъти когато са ме третирали зле ако нямам пари или връзки в тази хубава наша татковина...Както и да е! Радвам се за теб и ти желая успех от сърце!

    ОтговорИзтриване