Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

понеделник, 1 февруари 2010 г.

Живота е шарен.

Шарен е, случват се куп неща, някой добри и други не толкова...

Вчера например паднах докато тичах след един автобус и си изкълчих глезена...Мислех, че е безобидно , но се оказа, че боли доста и ми е много трудно да ходя, накрая склоних на увещанията на жена ми и приятелите с който вечеряхме и отидохме в бърза помощ.

Нямаше голям смисъл, защото не може да ми се прави радиография , и не мога да пия други лекарства освен Парацетамол през цялата бременност...Прегледаха ме, казаха, че предполагат, че не е счупено, но не може да се потвърди, превързаха и казаха да пробвам ако боли много като стъпвам да си взема патерици...

Ужас! Патерици? Та ние отиваме на Тенерифе другата седмица...

:(((((((...

Както и да е, добре поне, че наехме кола за цялата седмица! Точно предния ден спорих с жена ми защо трябва да наемаме кола за цялото време, когато най-много ще обикаляме два-три дена, и останалото време плаж и разходки...Ами май приключихме с разходките ...


Но понеже заглавието е „шарен живот” , трябва да се погледне добрата страна на нещата, винаги я има!


Например, тук сега вали сняг, а ние приготвяме банските и плажното мляко...

Може да накуцвам по плажа, но ще накуцвам по Плажа!!!

Има и друга добра страна, и то е, че сега като не мога да се движа нормално , жена ми се е заела да се грижи за мен, вози ме насам на там, както винаги, но сега повече, сервира ми закуската на дивана... глези ме усилено :)))

Иначе си мисля и за това което можеше да стане...Едно падане на бременна жена и...Когато и казах на жена ми, че съм паднала, настръхна, първото което ме попита беше дали ла абичуела е добре и после въздъхна...

Поне си взех урок, за напред, ще внимавам много повече! Гаранция!

Вчера си прекарахме много добре с приятелите, Мерcедес вече е огромна, 8-ми месец, изглежда , че беше вчера когато се затворихме в банята с теста и за бременност и подскачахме нервни докато покаже резултата...После празнувахме с шампанско, а след това и за нашия положителен тест същото:)
Елена и Кристина също са на път , вчера взеха данните на клиниката на Лаиз, те са следващите за които ще отваряме шампанското, дано имат късмет! Дано всички които искат бебета да имат късмет!

Заформя се бейби бум, много сериозен бейби бум!
Сега друг братовчед на Беатриз съобщи, че действат за бебе, те имат проблем въпреки, че са хетеросексуална двойка и също ще посетят Лаиз...
Елена и Кристина, Друга приятелска двойка Ноелиа и Тамара, също изявиха желание, но те казаха, че се подготвят финансово и ще започнат действия към края на годината. После като се събираме, ще трябва да направим детски кът и кой знае какво още :)))

В петък ни е първата ехографиа, няма да се види кой знае какво, само дали върви добре и Колко са :)))

2 коментара:

  1. Вики, аз се строполих като кит на входа на Мола, след като се подхлъзнах на мокрия мрамор, и паднах почти върху корема си. Спокойно, нищо му няма на бебето, то е много добре защитено. Много се ядосах тогава, защото трябваше да осъдя скапания Мол за това. Като паднах, бях в края на бременноста, с огромен, ОГРОМЕН корем, а хората около мен само ахнаха и зацъкаха с език, никой не се сети да ми подаде ръка да стана. Дебили. Все едно тях не ги е раждала майка, а от яйце са се излюпили.

    ОтговорИзтриване
  2. Да Акси, защитено е, но точно първите три месеца е най-крехко. И друг път съм чувала за падания на бременни в напреднала бременност, но в първите е най-опасно...Както ида е, добре съм слава бого, и даже крака почва да ми се оправя, може и да се нормализира съвсем докато тръгнем...
    Иначе за бг обществото просто нямам думи!

    ОтговорИзтриване