Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

неделя, 8 ноември 2009 г.

Вали ли, вали…



Тези дни вали непрекъснато. Идеално за цветята които посадих, и не толкова за тези които не можах да посадя, още си стоят в саксиите и чакат да спре този проливен дъжд и да имам достъп до двора.

Сега за мен всичко е символика, ще ми се хванат ли, няма ли…

Вчера ни се обади Сара, приятелка на жена ми от детството. Каза, че ни пази колички и креватчета, ще ни даде всичко което нейните деца, вече пораснали, няма да ползват повече. Тук е практика тези неща да се подаряват ако са в добро състояние на други бебета за да се ползват още. Когато имаш бебе и всички разходи предстоят тези неща идват много добре. Някои не приемат ползвани неща , аз даже съм благодарна, дали ще ги ползваме ще се види, важното е, че хората искат нещо да дадат. Каза, че се носи слух, че съм бременна…Когато още на никой нищо не сме казвали още а и е прекалено рано да се каже каквото и да било...

Това е точен пример за това как се разпространяват слуховете. Някой е казал на някои , че ще се осеменяваме, и после този някой е казал на трети, че сме вече бременни и така докато не чуем, без да сме разбрали още имаме ли бременност или не , че детето ни е тръгнало на училище…
Навремето когато живеех в селото ми, се ядосвах много на тоя начин на разпространение и Правене на новини, но сега вече ми е безразлично а и поне тоя слух има почва за разлика от други неща които съм разбирала, последна, за себе си…
А и хората тук са много по-доброжелателни от онези, които навремето ме женеха с хора с които сме си подали ръка на публично място или нещо от сорта…

Между другото, най-лесния начин да се неутрализират клюките е да не криеш нищо!

Да видим сега кой ще се похвали, че знае нещо тайно за мен след като отдавна нямам тайни?...


И…Дано наистина да съм бременна, дано, дано, дано…!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар