Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

неделя, 1 ноември 2009 г.

Сега очакване

Мина инсеминацията…Беше в събота сутринта.
В началото се изнервих малко като видях, че не беше Лаиз а колегата му.
Аз съм доста странна в тия отношения, като се отпусна с някои|я доктор|ка и после ми е трудно да отивам с друг|а. Същото ми се случва със зъболекарките. Като свикна с една и не мога да се отпускам с друга, с фризьорките, сега и с Лаис стана така. Беше ми първия преглед даже с него и макар да беше отврат, някак си му имам доверие. Колегата му също беше много любезен но се стегнах като го видях, не ни бяха предупредили , че ще бъде друг доктор и не го очаквахме.

Освен това останахме учудени, че нямаше камера и не можехме да виждаме какво става там. Според това което ни бяха обяснили, щяхме да виждаме всичко на монитор…Или така разбрахме ние, не знам. Истината е, че нямаше монитор а до сега винаги гледахме всичко...

Не мога да кажа какво точно ми направиха, защото ме болеше и се гушках в жена ми през цялото време. Предпочетох да не гледам в този момент точно…Само знам, че мострата от донанта беше една дълга тънка инжекция, учудващо мъничка, казаха, че съдържа подбрани най-качествените сперматозоиди. Вкараха съдържанието, по техни думи, в шийката на матката.

Аз се разплаках, не знам защо, просто ми потекоха сълзите…

Беатриз ме прегръщаше , успокояваше ме…Сестрата каза , че трябва да съм спокойна, а аз не бях…
После ме оставиха 20 минутки така, и след това си тръгнахме.

Жена ми искаше да ме успокои и ме заведе в градините където се продават цветя за садене , обичам цветя и напоследък съм на вълна да оправям двора. Наистина успя да ме разсее и успокои.

След това отидохме с гостенките ни на Сан Себастиян И прекарахме деня там.

Сега ни остава да чакаме и нищо друго. Казаха , че по-рано от 15 дена не трябва да правя тестове за бременност защото нищо не може да се покаже.
Не ни дават много надежди, даже, ни предупредиха да не се настройваме много защото, така само ни чака депресията ако нищо не стане... :(
От днес съм с нови хапчета чиято функция е в случай, че има бременност да спрат защитните системи на тялото да не отхвърлят зародиша.

Днес вече започнах да садя някои от храстите и утре продължавам . Като посадя всичко ще сложа снимки.

И това е, спокойствие…

Няма коментари:

Публикуване на коментар