Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

вторник, 13 октомври 2009 г.

"Por fuerza mayor"


Днес съм на гинеколог. Отказах се да чакам социалното и днес имам среща с Лаиз. Напрегната съм и не малко защото никога не съм ходила дори на преглед, няма си идея какво ме чака а само си представям, че е супер гадно. За капак, жена ми не може да дойде с мен, защото дава класове по един master които не може да отложи, нито можем да отложим срещата с Лаиз защото неговата програма е толкова претъпкана, че сигурно ще ни прати след една седмица най-малко , и за него чакам от две седмици вече...Както и да е, отивам!

Искаше ми се някой да дойде с мен но майка ми трябва да стои в ателието, ако не трябва да затворим. Вчера беше национален празник и обядвахме у тях (у майка ми) и обсъждахме това. Беатриз я убеждаваше да затвори и да дойде с мен, а тя казва, че не може. И не, че не иска да ме придружи напротив на дали ще има по-щастлива баба от нея, даже се притеснявам да не ни вземе детето... Дядовците също са много ентусиазирани и дядо Jose (гаджето на майка ми ) и дядо Jesus свекър ми. Изобщо цялото семейство вече чака бебишока, или бебишоците, че с инсеминацията не се знае никога...

Но наистина не може да се затваря току така, репутацията е много важно нещо, клиентите винаги трябва да имат достъп. Тогава Беатриз каза " Абе затваряш и слагаш на вратата една бележка която да гласи " Скъпи клиенти, молим да ни извините, това ателие ще бъде затворено от толкова до толкова часа Por fuerza mayor!"" майка ми се засмя , и попита какво всъщност означава това, и Беатриз и каза " Ами Вéлик е "fuerza mayor" вече майнуля!"

:)))))

Майка ми , на която всички казваме майнуля, се засмя също , а аз се разтопих!!! Беатриз вече е по- ентусиазирана от мен... Постоянно говори за Вéлик... (с ударение на е-то защото по ми харесва звученето) Това е името което избрахме за бъдещото ни дете в случай, че е момче. Вéлик, от Велика, баба ми която много обичах. Ако е момиче, ще бъде Беатриз, като майка си, ако са момиче и момче Вéлик и Беатриз...

Това което най-много ме трогва е, че Беатриз мисли за детето ни като за най-важното нещо на света, още преди да е заченато дори :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар