Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

сряда, 18 август 2010 г.

Тихата вода...

В живота ми настъпи неочакван обрат…

Много ми е тежко да напиша това което ще последва, но… нещата които не могат да бъдат променени или избегнати е добре да се научим да ги приемаме...


Преди време писах за кризата която изживяваме с жена ми , а преди това и за това, че тя започна да флиртува със стари познати…


Е, наскоро разбрах, че един от тези флиртове са се превърнали в нещо повече…


Не искам да говоря за вина и нетолерантност, макар, че точно това чувствам… Чувствам се предадена и изоставена в най-тежкия момент…


Добре, едва ли има момент в който е добре да откриеш, че жена ти има паралелна връзка, но при всеки случай бременността е време когато очакваш и се нуждаеш най-много от подкрепа и обич…


Тези дни говорихме доста по темата и тя призна за тази “връзка”…Призна, че от три месеца говорят и се срещат, че чакала “подходящ момент” да ми го каже, но е факт, че е влюбена и т.н. и т.н, и т.н.….


Призна, че страстта между нас от нейна страна отдавна е минало, че дори детето е било последен и отчаян опит да спасим връзката ни…


Ако се вгледам много дълбоко в себе си, трябва да призная, че в мен също отдавна няма следа от страст към нея, но аз вярвах, искрено вярвах(!!!), че имаме други неща, много по-важни неща...


Ще продължим да живеем заедно докато можем да си позволим да се разделим, и докато детето ни се стабилизира... но от тук нататък ще бъдем… само две партньорки в отглеждането на детето ни и “приятелки”…


Казано честно изживявам един от най-тежките моменти в живота ми…


Но от друга страна не мога да не призная, че може би в друго време бих рухнала много повече от такова развитие, докато сега самата мисъл за бебето ми ме изпълва с желание за живот и оптимизъм… Само с едно ритниче той успява да ме накара да се усмихвам и да гледам ведро напред…


Повечето хора които ни познават не могат да повярват… Никой не може да повярва всъщност...нито дори аз... Никой, никога не е очаквал това от Беатриз… Изглеждаше, че ме обича повече от живота си, изглеждаше така сериозна и стабилна, и толкова... правеше за мен ТОЛКОВА неща… шoка е невероятен!!!


Тихата вода най-много носи!!!

10 коментара:

  1. Много съжалявам. Не ми се иска да ти го казвам, но... когато беше споменала, че жена ти се е променила и е започнала да ти мрънка, че не ходите по моторни събития, че флиртува по интернет и т.н... просто някаква интуиция ми подсказа, че не става дума просто за 'предстартова треска' за бебето... или за притеснения за бебето, а точно за друг човек намесен в живота ви.
    Наистина си представям колко ти е тежко, но ти си силна и съм сигурна, че ще се справиш и ще продължиш напред... по-малко наивна и по-уверена. Мисли за бебчо. Преодолей шока възможно най-бързо и се грижи за себе си.
    А няма ли шанс да се оправят нещата? При много хора има такива 'хлътвания', които бързо отминават и те съжаляват неимоверно и искат да се върнат. Да не би и тук случая да е такъв?
    Стискам ти палци за всичко в бъдеще!

    ОтговорИзтриване
  2. Ари, благодаря ти много за подкрепата!
    Казано честно не вярвам да има връщане назад, тя казва, че е влюбена...Според мен не нещо което ще трае много дълго, а може и да се бъркам де...
    Освен това аз съм много наранена, предимно разочарована...Имах друга идея за това което има между нас и последните събития ме накараха да падна от много високо...Оказа, се, че съм била сляпа за много неща, много детайли които сега започвам да виждам...Мотористките клубове са само прашинки на фона на мнoгoто детинщини които направи Беатриз последните месеци...
    Едва ли някога ще съм в състояние да простя, първо на себе си за слепотата и после на нея за това което искам не искам го изживявам като висше предателство...
    Но да, налице е детето ни, което винаги ще ни свързва и не само той а и всичко което сме изживели заедно...
    За сега не искам да мисля за нищо друго освен за детето и да съм спокойна да го родя и да успея да го кърмя...Не трябва да рухвам защото депресията е огромна пречка за кърменето, а трябва да мисля за детето ми не за глупостта на майка му Беатриз...

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, не се познаваме лично, но чета блога ти от доста време. От както прочетох тази "новост" просто не мога да повярвам. Искрено съжалявам за това което се случва. Най-вече съжалявам, за времето в което ти се случва обаче.То не че изобщо има добър момент за такава случка, ама този е най,най-неподходящия. Бременността и първите месеци след раждането са най-уникалното преживяване в живота на една жена, най-радостните мигове и просто не е честно:(( Когато аз бях бременна искрено се чудих на хората, който не избягаха от мен, бях непоносимо нервна и трудна за понасяне. Знам, от опит, че трудно за човека до теб да бъде винаги търпелив и ...но не разбирам пък каква ще е тази жена, която ще посегна на семейство, което чака дете и какво ще е това щастие дето ще изживеят на гърба на нечия толкова голяма болка. Не знам. Нямам думи. Стисни зъби и не позволявай до колкото можеш това да помрачи щастливото събитие което ти предстой. Опитай се да му се насладиш и израдваш, защото е уникално красиво и неповторимо! Стискам палци да успееш и си мисля, че някой горчиво ще съжалява някой ден за това което ти причинява в момента. Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Знаеш ли Сам...това което казваш и аз си го мислех...Истината обаче е, че хора които не са били бременни никога няма да разберат нито какво е, нито какво са причинили, нито нищо от това...Те сега си живеят техните страсти и не мислят за нищо друго, кой не е започвал връзка и не знае, колко силно е всичко в началото, като да мислиш за някой друг, едва ли... Ти пък, в тоя момент човек понякога не може изобщо да мисли, камо ли да се постави на мястото на друг човек и да се замисли какво е бременността и такива ми ти глупости...

    То е като в градския автобус, установих вече със 100% сигурност, че място на бременна отстъпват само млади жени с деца или които скоро са раждали, дори други бременни...

    Ти можеш да разбереш, някои други които са чувствителни на тази тема също ще го разберат, поне отчасти, но се убедих, че жена ми и любовницата и никога няма да разберат какво всъщност са направили...И също стигнах до извода, че не си заслужава аз да си вгорчавам още повече живота очаквайки един ден да си получат заслуженото. Не, че не съм си го мислила, признавам, че ми мина през главата, но не си струва!

    Освен това си права, че това което ми предстои е най-важното и няма да позволя, наистина няма да позволя нищо да ми го помрачи!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Жена ти според мен прави огромна грешка. В хубавите дългогодишни връзки има периоди, в които страстта затихва, но после пак се завръща. В тях има дълбочина и нюанси, които просто не се изчерпват с едната страст.
    Ако е речено, ти скоро ще си имаш син; а жена ти ще си има флирт. Поне според мен, тя прави голяма глупост.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря Ена! И аз мисля, че прави глупост, но всеки има право на своите грешки, само дето после ще трябва да си ги плаща... иначе син и тя ще има, детето го правихме заедно и заедно ще го гледаме. А, че ще съжалява...и аз се утешавам с тази мисъл, но едва ли когато дойде този момент ще ми стане по-добре от това...

    ОтговорИзтриване
  7. странно, тия дни точно си мислех за теб и се чудех в кой месец си вече, не бях чела от месец-два, а пък какво заварвам.
    съжалявам наистина. със сигурност не мога да го почувствам като теб, но и отстрани погледнато е изключително гадно. надявам се да намериш сили да продължаваш напред и да си щастлива.

    ОтговорИзтриване
  8. Гадничко е да, но трябва да се продължава напред винаги...Благодаря ти :)

    ОтговорИзтриване
  9. Всъщност по мое мнение най-голяма вина трябва да изпитва любовницата на Беатриз.
    Тя е била наясно, че жената, с която се обвързва е в сериозна връзка, създава семейство, очаква бебе и гради планове с половинката си.
    Никога не съм разбирала подбудите и безцеремонността на хора, които рушат семейства.
    Особено на хора, които ЗНАЯТ, че обектът на желанията им е обвързан, и още повече женен/а или омъжен/а....???
    А това, че Беатриз казва, че е влюбена и какво разбира под "любов" точно в този етап от живота си и в този момент, в който промените ви връхлитат една след друга, са два отделни въпроса.
    Може би когато бебето се роди и се адаптирате изцяло към създалото се ново положение и самата суматоха около появата на Велик поутихне Беатриз ще види нещата от различен ъгъл. Не искам да звуча клиширано, но пък знаем ли... може би когато Беатриз поеме за първи детето си в ръце нещата да се преобърнат... В повечето случаи това малко същество в действителност е способно на подобни чудеса :)
    Желая ти всичко най-добро, и съм сигурна, че говоря от името на всички като казвам, че имаш подкрепата на всеки, който следи блога ти :)
    Недей да забравяш, че в живота никога няма последна любов или последно щастие...

    ОтговорИзтриване
  10. Ноелиа благодаря ти и на теб за подкрепата!
    И аз мислех, че най-виновна е любовницата и си канализирах цялата ненавист към нея...И да, има огромна вина задето се бута с човек чиято жена е пред раждане...Но не тя ми дължеше вярност, подкрепа, не тя ми беше партньор, не на нея разчитах и не с нея създавахме заедно детето с толкова, ТОЛКОВА усилия...Не! На мен трябваше да ми е вярна Беатриз, тя е която ме предаде! Един ден ще съжалява със сигурност, даже вече ми спомена на няколко пъти , че тя не иска хич да се разделяме никога а да си живеем заедно и да си гледаме детето заедно, че имала нужда от нас...Да, ще дойде детето и тя може и да се промени, но аз никога няма да мога да забравя това предателство в ТОЯ точно момент...
    Може да се бъркам, може да се променя и аз, но не вярвам!

    ОтговорИзтриване