Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

неделя, 23 май 2010 г.

Да приготвиш „гнездото”

Изглежда това е познат на психолозите инстинкт, нещо което се случва на повечето бременни жени по някое време. Някои изпитват неистова нужда да приготвят нещата на бебето няколко месеца предварително, други боядисват цялата къща в пристъп на някакво желание всичко да е идеално изведнъж...

Аз за сега не съм в някакво тежко състояние на приготвяне на гнездото, но вече имам нужда да видя бебешки неща. Да купувам и да ги подреждам, да знам че са там и чакат...

Беатриз е много по-рационална по принцип и в това отношение също, дори тези дни се карах с нея за това. В един пристъп на истерия взех да рева задето тя не демонстрира такова желание да вижда бебешки неща и защото все ми казва да изчакам, да не купувам още нищо, че е рано...

Знам, че тя обича бебето и го чака със същото желание като мене, само че е друг тип човек и е естествено да демонстрира емоции по различен начин и в различни обстоятелства. Вече я познавам и не би трябвало да реагирам така, но още съм силно чувствителна и имам нужда да усетя от нея повече емоция...

И наистина, всеки ден се обаждат приятели да ни предлагат това и онова, а аз вече поръчах почти всичко и трябва да отказваме вече неща защото съм ги купила прибързано. Ако бях изчакала, нямаше да купуваме и половината от нещата които купих. Препоръчвам на други в моето предложение да изчакат и да си спестят не малко пари.


Велик вече се манифестира, от една-две седмици го усещам :))) Първия път когато го усетих беше на една разходка когато седяхме спокойни на слънце и се наслаждавахме на гледката, и когато Беатриз сложи ръцете на корема, като, че се зарадва и другата му майка да го погали.

Усещането е много приятно и емоциите са страшни когато се усеща бебето! Освен това, като не го усещам през целия ден, започвам да се притеснявам и ми се въртят какви ли не мисли... Когато го усещам е страхотно и ме успокоява.

Казват, че ако ядеш шоколад се мърда повече, някои познати са си преминали бременността тъпчейки се с шоколад за да могат да си усещат бебетата, аз намерих по-здравословен начин :) Нашето бебе се мърда като слуша музика! Гарантирано и потвърдено.

Вчера бяхме на сватбата на последния останал все още неженен приятел от групичката на Беатриз. Прекарахме си страхотно, особено Беатриз. А бебето не спря да мърда и да рита, човек би казал, че също танцуваше като майка му. Майка му Беатриз, аз не се включих активно в танците. С всичкия акъл отидох с нови обувки , и с ток, и то при положение, че знам, че съм бременна и сега краката ми отичат повече от всякога...Нищо, за следващия път ще знам!

Много се радвах да видя Беатриз така щастлива, в естествената и среда, сред приятелите и, весела, танцуваща...Искрено се наслаждавах и и се радвах . Де да можеше по-често да е така... Пийнала и въодушевена става много сладка и забавна, обичам я!

Днес също се потвърди мнението ми, че бебето се мърда с музика - ура, аз няма нужда да се тъпча с шоколади за да го усещам ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар