Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

сряда, 9 септември 2009 г.

На гости у шефа на жена ми

Снощи бяхме на гости у шефа на жена ми и вечеряхме със семейството му. Те с прекрасната му съпруга(наистина е Прекрасна!!!) имат три деца и четвъртото се очаква всеки момент. За пръв път бяхме на гости у тях и останахме впечатлени от цялото семейство, наред с кучето, котката и костенурките им. За пореден път се убедихме, че хората който обичат животни са ни много по-приятни и ги чувстваме много по-естествени и добродушни и се събираме с такива хора с много повече желание и лекота. Прекарахме чудесно, говорихме за всичко, за деца, за кучета и котки, за бременността и последващите промени в начина на живот...Те имат много опит в областта и ни дадоха безценни съвети.
Най важното от вечерта което искам да споделя е следния разговор:
Емилио(големия им син): -Теб те познавам-на Беатриз
Беатриз: - Защото работя във фондацията на татко ти
Емилио : -A ти?-към мен- И ти ли работиш там?
Аз: - Не, аз не
Емилио: - Но живеете заедно с Беатриз?
Аз: - Да, живеем заедно.
Емилио: -Сестри ли сте?
Беатриз: - Не, не сме сестри!
Емилио: - А какво сте тогава?- споглеждаме се смутени и
Ние: - Хм...
Емилио баща: - Те са двойка, момичета покажете си пръстените - показваме пръстените- Какви са щом носят еднакви пръстени?
Емилио син: - Съпруги са! А, ок - и продължи да разпитва за други неща...
Когато децата си легнаха, Емилио баща ни каза следното което сметнах за толкова важно, че да го преведа приблизително точно и да го сложа тук :
- Мили момичета, защо се притеснявахте да кажете на детето , че сте двойка? Така сами се омаловажавате, като, че има нещо лошо, нещо което да се крие. Не! Аз искам децата ми да виждат хомосексуални двойки, от малки да свикват с идеята ,че това е нещо съвсем нормално. Това е добро за децата ми и за обществото! Един ден може да се окаже, че сина ми е gay и ако е расъл с мисълта че това е нещо лошо или най-малкото странно, той ще се чувства странно и ще трябва да преживее един дълъг и тежък период на адаптация. А ако се окаже, че някои от братята му или сестра му са gay, или някое приятелче е gay или дете на gay двойка, той може да се научи да ги дискриминира. Не искам децата ми да са дискриминирани нито дикриминатори, искам да израстват с различното и да оценяват правото на всеки да бъде каквото иска и да живее така както иска. Никога не се притеснявайте да казвате какво сте пред деца, особено пред деца, в тях е бъдещето...

5 коментара: