Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

вторник, 22 февруари 2011 г.

В снимки

Отдавна бях забелязала, че когато се стане майка се занемарява и блог и всичко. Ето и аз така направих, но няма как! Бебето е номер едно, и номер две и номер три...То е задължение, свободно време, забавление, всичко. И не се оплаквам, напротив! Никога не съм чувствала толкова енергия и толкоча щастие, е добре, поне отдавна не бях чувствала толкова енергия и щастието което дава бебето не може да се сравни почти с нищо. Поне за мен де, и поне за сега :)

В снимки, защото „una imagen vale mas que mil palabras” (една снимка струва повече от хиляда думи) и защото така най-лесно ще разкажа всичко което се случи с нас с Велик пред изминалите месеци.

Накратко, растем! Растем и преминаваме етапи. Светкавично бързо ако питате мен!
Беше малко бебенце;)



и сега е ,

...голямо бебенце :)))

Папкането ни беше така...
и преминахме през това...
и дори вече така.


Спинкахме в малко креватче
и после преминахме...
в голямото :)


В колата се возехме така...
,

и сега така :)

Велик беше цар на деня на црете и там където ходи, навсякъде е цар, цар и център на всичкото внимание!


Маците го обожават! Особено Патра и Маноля
, Марче е толкова мързеливо мече, че единствено мисли къде да си легне и да мърка, но не се занимава с никой
. Патра го защитава и всеки който се доближи до количката бива плашен а понякога и захапан за крачола!

Чичовчите го обожават,

и братовчедите,
бате Методий му чете писма по скаип
И вуйчовците го обичат
, и бабите
,
и дядовците
,
И най- много майкитееее :)))

2 коментара:

  1. Я виж ти, какъв голям човек! :)

    Радвам се, че е заобиколен с толкова много обич. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е сладък! А снимката с короната е супер!

    Ена

    ОтговорИзтриване