Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

понеделник, 6 септември 2010 г.

9-ти месец




Вече сме в 38-ма седмица и корема както можете да видите става неудържим :)
Последните дни и седмици са тежко от гледна точка на теглото, болките в глезените и гърба...тежест и всеобщо неразположение са нещо нормално. Установих и че не мога да говоря дълго време без да се задъхам, да не говорим за друго действие, уморявам се веднага. Нищо, сега е ред за почивка и пазене.

Беатриз се държи много добре с мене, да не кажа идеално. Прави масажи на краката сутрин и вечер, слага крем на корема и ми сервира и от сервира, кара ме на плуване всеки ден, донася ми всичко което ми се прииска и т.н. и т.н....

Любовницата я държи на разстояние и се съобразява с мен, казано честно не мога да се оплача от отношението и, ако продължаваме така съвместното съжителство няма да е трудно.

От около две седмици имам по малко контракции, леки и непостоянни, но достатъчно като да си дам сметка, че това е контракция. Днес изхвърлих тапата на матката, и говорих с акушерката, успокои ме, че това е нещо нормално и не е признак на раждане, просто трябва да съм нащрек и да внимавам за честотата на контракциите. Препоръча и да почивам активно и да спя следобеден сън, нещо което и без да ми каже правя отдавна :))

Резултатите от изследванията ми са дори, нямам никакви инфекции и никакви бактерии които могат да се предадат с раждането, нито никакви други неща. Кръвните проби са добре, с малко завишена глюкоза и малко анемия , но като цяло добре и без проблем.

Беатриз се шашна сериозно от изхвърлянето на тапата и цял ден ми звъни през 5 минути да види дали съм добре и как върви всичко. Днес май за пръв път си даде сметка, че бебето е нещо което идва ВЕЧЕ. По някога си мисля, че тя е като малко дете...Аз си мислех, че съм с 40 годишна сериозна жена а се оказа, че имам 15 годишно пубертетче....

Още един урок от живота- Възрастта не гарантира зрялост!

Аз иначе съм готова за раждането физически и психически. Силна съм духом и все по-изпълнена с оптимизъм! От доста време насам не страдам и не се ядосвам за нищо и само наблюдавам събитията без да допускам да ме афектира нищо.

Много скоро бебето ще е с нас и...нямам търпение :)))))

7 коментара:

  1. Да сигурно наближава

    ОтговорИзтриване
  2. Спомням си на една моя приятелка в последните дни на бременността как и беше трудно да ходи и да говори...

    Стискам палци раждането да мине леко!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря :) Да наистина вече всяко движение уморява, няма начин...

    ОтговорИзтриване
  4. Виктория, леко раждане! Стискам палци да мине леко и бързо. Инересното започва след това :) Ти също ще се родиш като нов човек.
    Предполагам си подготвена за евентуалните моменти на следродилна тъга, има вероятност много да ти се плаче и някакви супер дребни неща да ти се струват огромни трагедии. Всичко е от хормоните и ще мине, не се впечатлявай.
    После да разкажеш!

    ОтговорИзтриване
  5. Успех и леко раждане! Пожелавам ти да имаш моя "следродилен ефект", бях изпаднала в такава еуфория и щастие, че само някой да ми беше казал "Лягай да вадиме още едно" тутакси щях да вирна крака:) Дано всичко мине добре и стискам палци!

    ОтговорИзтриване
  6. Много ти благодаря :) Съмнявам се да вирна чак краката, но да, определено бременността дава криле :))

    ОтговорИзтриване